Voedselbeleving verhalen smaken naar meer!

20200921-hiermoetjezijn-landgoedutrecht-willekemachiels-hr-140-5315_1215714447

Bij het ondernemersevent ga je in praktische sessies aan de slag om wat jij bezoekers te bieden hebt, beter onder de aandacht te brengen bij een breed publiek. Als deelnemer maak je kans om een presentatie te winnen gemaakt door een tekstschrijver en voorzien van zowel sfeerfoto’s als 360 graden foto's.


Wat bezoekers op jouw bedrijf kunnen beleven, wil jij uiteraard laten ontdekken door zoveel mogelijk gasten. Laat de dagrecreatie, overnachtingsgelegenheid, workshop, proeverij, pluktuin, terras en/of winkel naar meer smaken!

In de deelsessies onder leiding van experts komt het volgende aan bod:

  • Vergroot de beleving van je aanbod: Wat bezoekers op jouw bedrijf beleven, is nog aansprekender te maken. Zo bied je straks bijvoorbeeld geen rondleiding meer maar een ontdekkingstour vol verhalen.
  • Plaats je aanbod in de etalage: Door dit op een aantrekkelijke wijze en op de meest relevante plaatsen te doen, ontdekken nog meer gasten jouw aanbod.
  • Kijk door de bril van de bezoeker: Met tips van een vakkundige fotograaf verbeter je jouw eigen fotografie, waarmee je bezoekers nog meer aanspreekt.

Je leert van goede voorbeelden, wisselt onderling ervaringen uit met andere ondernemers en krijgt concrete handvatten om het voor jouw eigen bedrijf (nog) beter te doen. 

Klik hier voor meer informatie en aanmelden. Bij vragen is contact op te nemen met Mariska van Koulil, tel 06-83500868.

Aan deelname zijn geen kosten verbonden. Het aantal plaatsen is beperkt, dus wees er snel bij. Aanmelden is mogelijk tot 6 oktober 2022.

Het ondernemersevent ‘Voedselbeleving verhalen smaken naar meer’ is een initiatief van VisitBrabant, de Zuidelijke Land- en Tuinbouworganisatie (ZLTO) en de provincie Noord-Brabant.

Laat je alvast inspireren door je collega's die in 2021 een trainingsprogramma volgden. Bekijk daarvoor het magazine. Bij het ondernemersevent staat verdiepen in de klantreis en het maken van verhalen NIET centraal, maar ontdek je hoe dit in je aanbod en bij je promotie concreet in de praktijk is te brengen.