Samen met Voergroep Zuid, Vitelia en Fransen Gerrits is ZLTO gestart met de landelijke publiekscampagne ‘Geef boeren toekomst’. De publiekscampagne gaat komende week een nieuwe fase in. We starten met een radioreclame op de landelijke radio en een digitale campagne op sociale media en via google.
De campagne ‘Geef boeren toekomst’ is in verschillende fases opgebouwd. We zien de vlaggen op steeds meer plekken in het land hangen. De eerste honderden stickers zijn verstuurd en de website en de social kanalen zijn online. Daar gaat nu dus een grootschalig schepje richting burgers bovenop.
Boodschap
We richten ons met deze campagne op de burger. We brengen de complexe stikstofmaterie dichter naar hen toe door duidelijk te maken dat de stikstofdiscussie uiteindelijk gevolgen heeft voor alledaagse, eerlijke Nederlandse producten. Deze producten worden daarmee bedreigd.
Natuurlijk brengen we daarna nuance aan.
Radiocommercial
Wil je de radiocommercial alvast beluisteren? Dat kan hier.
Hier kun je ook de bijbehorende ringtone downloaden, de poster downloaden of je eigen gepersonaliseerde poster maken.
Wat kan je zelf doen?
- Hang de vlag op een zichtbare plek op
- Plak de sticker op je auto en maak er een foto van en deel op social media met #geefboerentoekomst en #laatdeboernietstikken
- Like en deel de berichten van Geef boeren toekomst via Facebook en Instagram.
- Print de actieposter
- Maak je eigen poster en deel hem of hang hem op een zichtbare plek
- Attendeer anderen op deze campagne
Reageren op dit bericht
Voor jou als lid is het mogelijk om te reageren op dit bericht
Inloggen