Inspiratie om meer klanten te trekken

tuindees_55.JPG

In dit online magazine komt aan bod hoe je de aandacht van (potentiële) klanten trekt door jouw bijzondere verhaal. Naast handvatten, staat het vol met aansprekende voorbeelden. 


Jouw bedrijf met (h)eerlijke voedselproducten als publiekstrekker vol met verhalen. Waar de plek, jijzelf als ondernemers en de producten en belevenis zijn. Een locatie vol van verhalen en emoties met leuke dagrecreatie, een unieke overnachtingsgelegenheid, inspirerende workshop, smakelijke proeverijen, een verrassende pluktuin, gezellig terras en/of ambachtelijke winkel. Zie je het voor je?

Laat je inspireren door collega-ondernemers die het trainingsprogramma 'Jouw voedselbeleving in de spotlight' hebben gevolgd. VisitBrabant ontwikkelde dit met ZLTO in samenwerking met de Provincie Noord-Brabant.

Hoe je storytelling in zet om jouw unieke verhaal over te brengen en tips & trics om je onderneming op de kaart te zetten, vindt je samen met praktijkvoorbeelden in het magazine. Ook lees je meer over het marketingprogramma 'Goed eten in Brabant' van VisitBrabant waar jij van kunt profiteren.

In het najaar van 2022 wordt de gratis trainingsmiddag nogmaals aangeboden. Hierbij krijg je samen met collega-ondernemers hulp om wat bezoekers op jouw agrarisch bedrijf kunnen beleven/proeven onder de aandacht te brengen bij een breed publiek. Als je het programma hebt afgerond, lift je meer op de marketing- en communicatieactiviteiten van VisitBrabant. Heb je interesse om deel te nemen? Geef dit door aan Mariska van Koulil, tel. 06-83500868.

Reageren op dit bericht

Voor jou als lid is het mogelijk om te reageren op dit bericht

Inloggen