Geef Boeren Toekomst campagne gaat verder!

31322-ZLTO-social-media-ads-1080-x-1080-px-sticker-GB

Voor het 3e jaar op rij gaan ZLTO en diverse agro partijen samen door met de publiekscampagne Geef Boeren Toekomst. Met deze campagne zetten we wederom de onmisbare rol van boeren en tuinders in Nederland op de voorgrond.


De thema’s van de campagne zijn:

  • Gezond en betaalbaar
  • Jouw Boeren en tuinders gaan er voor

Er loopt weer een online advertentiecampagne die burgers oproept tot nadenken en het bezoeken van de website www.geefboerentoekomst.nl. Daarnaast zullen we door middel van stickers en vlaggen ook weer zichtbaar zijn in het straatbeeld.

Gratis campagne-vlaggen!

Op veel plekken in het land zien we de Geef Boeren Toekomst vlaggen nog in het land. Maar om de campagne nog beter in beeld te brengen stelt ZLTO per afdeling nog eens twintig extra vlaggen ter beschikking. Deze vlaggen zullen op 10 juni tijdens de verenigingsdag uitgereikt worden. De afdelingen krijgen hier nog bericht over.

Onze tip hierbij: bekijk welke bedrijven op een goede zichtlocatie zitten.

Overige publiekscampagnes

Op onze website www.dichterbijdeboerderij.nl creëren we 365 dagen per jaar contactmomenten met het publiek door hen bijvoorbeeld leuke (gezins)activiteiten op het platteland te bieden en te vertellen waar de dichtstbijzijnde boerderijwinkel of -camping is. Ook vertellen we er het genuanceerde verhaal over boeren en tuinders van Nederland en hun uitdagingen in een veranderende wereld.

Daarnaast houden we met regelmaat publieksvriendelijke campagnes op bijvoorbeeld Facebook (ZLTO), Instagram (ZLTO) en TikTok (Holycow). Op onze social media kanalen publiceren we met regelmaat de publieksvriendelijke campagnes van onze collega’s van LLTB en LTO Noord.

Heb je hier als lid vragen over of heb je zelf leuke content voor op één van onze kanalen, mail dan naar communicatie@zlto.nl.

Landelijke dekking

Geef Boeren toekomst heeft landelijke dekking. In het gebied van LTO Noord is deze week tevens de ‘voor ons allemaal’ campagne gestart met spandoeken op boerenerven. Deze campagne heeft ook een positieve insteek. 'Het gaat niet over de problemen waar wij mee te maken hebben. Maar we laten nu juist zien wat wij ondanks al deze problemen nog steeds betekenen voor Nederland', zegt LTO Noord-voorzitter Dirk Bruins. 'Of het nu gaat om verse melk, lekker patat of gezonde aardbeien. Dat komt allemaal van boeren en tuinders.'