Aangepaste dienstverlening Werkgeverslijn per 1 mei 2024

pvh-0113-dinteloord-red-star--arbeid--oogsten-(4)
Werkgeverslijn

Per 1 mei 2024 zal de dienstverlening van de Werkgeverslijn worden aangepast. De basisdienstverlening blijft kosteloos toegankelijk voor alle agrarisch werkgevers in Nederland. Voor de volledige dienstverlening is het mogelijk om een abonnement af te sluiten.


Basisdienstverlening

De basisdienstverlening blijft voor alle agrarisch werkgevers in Nederland kosteloos toegankelijk. Op de website van de Werkgeverslijn kun je nieuwsartikelen lezen, themapagina’s raadplegen en een groot scala aan diverse tools downloaden en gebruiken. Daarnaast is de Werkgeverslijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 12.30 uur voor persoonlijk advies en kunnen vragen ook worden gesteld via de website www.werkgeverslijn.nl/contact. De meeste vragen kunnen wij zelf beantwoorden. Zo niet, dan leggen we de vraag voor aan de cao-onderhandelaars of beleidsadviseurs in ons uitgebreide netwerk. Ook kun je je abonneren op onze digitale tweewekelijkse nieuwsbrief.

Aanvullende dienstverlening

Wil je de hele dag kunnen bellen en kunnen aansluiten bij alle bijeenkomsten? Dan biedt het Werkgeverslijn abonnement een uitkomst. De bereikbaarheid van de Werkgeverslijn is dan uitgebreider (van 8.30 tot 16.30 uur), alle tools zijn in alle talen beschikbaar en je bent als eerste op de hoogte van belangrijk nieuws. Daarnaast heb je volledig toegang tot alle artikelen, ontvang je een video-nieuwsflits in 1 minuut bij actualiteiten en kun je altijd fysiek dan wel digitaal aansluiten bij abonneebijeenkomsten. Ook informeert de Werkgeverslijn 4x per jaar via een online themavragenuurtje over specifieke onderwerpen en met tutorials over de juiste toepassing van wet- en regelgeving. Werkgevers sluiten al vanaf € 163 per jaar een abonnement af.

Dienstverlening voor intermediairs

Ben je intermediair en heb je agrarische klanten en daardoor geregeld een vraag over de verschillende agrarisch cao’s? Dan kun je ook een abonnement afsluiten bij de Werkgeverslijn. Je kunt dan gebruik maken van alle basis- en aanvullende dienstverlening, zoals het (telefonisch) persoonlijk advies, het aansluiten bij de bijeenkomsten en als eerste op de hoogte zijn van belangrijk nieuws.

Ben je nieuwsgierig geworden naar de abonnementen van de Werkgeverslijn? Klik dan hier.